Akcesoria drobne (Sigma, Humanas, Pixel, Genesis Gear, GGS, Kipon, Rode)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Nikon D750 / D780. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które posiada 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem. Kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu.
LARMOR to wykonana z japońskiego szkła hartowanego i przeznaczona dla aparatów Nikon D800/D800E osłona ekranu LCD firmy GGS. Znakomicie chroni ekran aparatu przed zabrudzeniami, zarysowaniami oraz uszkodzeniami. Sześć powłok wzmacniających, UV i antyrefleksyjnych gwarantują brak zniekształceń obrazu na ekranie LCD. Nie wymaga użycia kleju.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Nikon D810. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które posiada 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem. Kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Sony A6000, A6400 i A6600. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które posiada 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem. Kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Canon 5D Mark IV. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które składa się z 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem, a kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu. W zestawie znajduje się analogiczna osłona przeznaczona do ochrony dodatkowego ekranu aparatu.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Fujifilm X-Pro2. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które składa się z 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem. Kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Nikon D5. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które składa się z 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem, a kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu. W zestawie znajduje się analogiczna osłona przeznaczona do ochrony dodatkowych, monochromatycznych ekranów.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatu Nikon D500. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które składa się z 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem, a kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu. W zestawie znajduje się osłona na drugi ekran aparatu.
Osłona na ekran LCD dedykowana do aparatów Olympus E-M1 II / E-M1 III / E-M1 X / E-M5 / EM5 III / E-M10 II / E-M10 III / E-M10 IV / PEN-F. Wykonana z japońskiego, hartowanego szkła optycznego, które składa się z 6 warstw. Chroni przed zarysowaniami, uderzeniami, uszkodzeniami oraz zabrudzeniem. Kilka powłok o specjalnej charakterystyce oraz szkło o wysokiej transmisji światła zapewniają znakomitą widoczność ekranu.
Zastosuj osłonę ze szkła hartowanego na wyświetlacz aparatu fotograficznego Canon R. Dzięki temu Twój ekran zostanie zabezpieczony przed zarysowaniami, zawsze zachowując znakomitą kondycję. Stosowanie osłony pozwala na zapewnienie sobie najlepszej czytelności ekranu.
Wysokiej jakości wizjer optyczny adresowany do fotografów i filmowców rejestrujących wideo za pomocą bezlusterkowców i aparatów kompaktowych. Powiększa 3-krotnie obraz wyświetlany na ekranie LCD ułatwiając kadrowanie i ustawianie ostrości. Muszla oczna posiada regulację umożliwiającą korzystanie z wizjera zarówno prawym jak i lewym okiem.
Podkładka powietrzna w rozmiarze M do pasków naramiennych, która zwiększa wygodę w trakcie noszenia toreb, walizek i innych akcesoriów do noszenia sprzętu. Skuteczne odprowadzanie ciepła umożliwia uniknięcie nieprzyjemnych otarć, a antypoślizgowy materiał zapewnia stabilność pasa naramiennego.
Podkładka powietrzna w rozmiarze L do pasków naramiennych, która zwiększa wygodę w trakcie noszenia toreb, walizek i innych akcesoriów do noszenia sprzętu. Skuteczne odprowadzanie ciepła umożliwia uniknięcie nieprzyjemnych otarć, a antypoślizgowy materiał zapewnia stabilność pasa naramiennego.
Adapter umożliwiający mocowanie obiektywów z bagnetem Canon EF do aparatów z mocowaniem Sony E. Adapter można używać zarówno z aparatami posiadającymi matrycę pełnoklatkową, jak i formatu APS-C. Reduktor ogniskowej 0,7x umożliwia uzyskanie oryginalnych kątów widzenia obiektywów pełnoklatkowych, po podłączeniu ich do aparatu z matrycą APS-C.
Adapter z helikoidą umożliwiający wykorzystanie funkcji makro. Pozwala na mocowanie obiektywów z bagnetem Leica M do aparatów z mocowaniem Sony E. Można go używać zarówno z aparatami posiadającymi matrycę pełnoklatkową, jak i formatu APS-C.
Wykonany z włókna węglowego, ważący zaledwie 535 g wysięgnik, charakteryzujący się zakresem długości od 81 cm do 300 cm. Zaprojektowany do użytku z profesjonalnymi mikrofonami, takimi jak m.in. Rode NTG3. Wykonanie z włókna węglowego gwarantuje niską wagę przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi twist-lock, wysięgnik można regulować w bardzo prosty sposób.
Unikalny modułowy wysięgnik, umożliwiający rejestrowanie dźwięku wszędzie tam gdzie nie sprawdzają się tradycyjne rozwiązania. Wysięgnik został zoptymalizowany do pracy z mikrofonami Rode VideoMic. 3 sekcje wysięgnika pozwalają na uzyskanie maksymalnej długości wynoszącej 2.2 m. Standardowy gwint 3/8 cala umożliwia wydłużenie wysięgnika do 3.7 m.
Poręczny boom do mikrofonów z gwintem 3/8 cala. Dzięki aluminiowej budowie jest lekki i jednocześnie solidny. Pozwala na umieszczenie mikrofonu w odległości 0,84m do 2m. Uchwyt pokryty jest gąbką zwiększająca komfort użytkowania.
Poręczny i ergonomiczny uchwyt pistoletowy pozwalający używać mikrofonów RØDE VideoMic, Stereo VideoMic lub innych montowanych na gorącej lub zimnej stopce niezależnie od aparatu czy kamery. Standardowy gwint 3/8 cala u podstawy uchwytu umożliwia połączenie z boomami i statywami.
Poręczny i ergonomiczny shock mount pozwalający używać mikrofonów kierunkowych bezpośrednio na uchwytach profesjonalnych kamer lub akcesoriach z gwintem 1/4 lub 3/8 cala. Uchwyt zapobiega zakłóceniom dźwięku pochodzącym z wibracji używanej kamery.